مقالات

ضد عفونی محیط کار

خدمات ضد عفونی محیط کار از کرونا

ضد عفونی محیط کار

ضد عفونی محل کار

بعد از گسترش بیشتر ویروس کرونا علاوه بر استرس و نگرانی رفت و آمد از محل کار، نگرانی آلوده بودن محیط کار به ویروس کرونا مخصوصا در اداراتی که با مراجعات روزانه ارباب رجوع سروکار دارند یا این که یکی نفر از کارکنان آن به کرونا مبتلا شده باشد، نیز به دغدغه کارمندان شرکت ها و موسسات تبدیل شد.
در نتیجه ضدعفونی تخصصی محل کار برای آسودگی خیال کارکنان به یکی از اقدامات ضروری شرکت ها و ادارات برای پیشگیری از کرونا و جلوگیری از تعطیلی کسب و کار خود، تبدیل شد.

در ضد عفونی محیط کار چه اقداماتی باید انجام شود

ضدعفونی تخصصی محل کار را در یک روز تعطیل و بدون نگرانی از مزاحمت برای کارکنان انجام دهید. بعد از آن که کف دفتر کار را با آب گرم و مواد شوینده مناسب شستید، هر یک از اجزای محیط کار شما باید به صورت جداگانه ضدعفونی شود. درب های دستگیره درب های وردوی، صندلی، میز، کمدها و سایر تجهیزات غیر الکترونیک دفتر کار را باید از گردوغبار و سایر لکه ها تمیز کرد؛ سپس با استفاده از محلول ضدعفونی کننده مناسب سطوح مورد نظر را ضدعفونی می کنیم و بعد با استفاده از یک دستمال تمیز به خشک کردن سطوح و تمیز کردن آن ها می پردازیم.

در ضدعفونی محیط کار، وسایل و تجهیزات الکترونیک محل کار از جمله، رایانه و قطعات جانبی آن، پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس و دستگاه کپی و … باید نهایت دقت را داشت که آسیبی به هیچکدام وارد نشود. برای ضدعفونی این قبیل تجهیزات باید دستمال تمیز آغشته به مواد ضدعفونی کننده مناسب را بر سطح آن ها تا جایی که از ضدعفونی کامل آن اطمینان حاصل شود، کشید. در خشک شدن مواد ضدعفونی کننده از سطح اشیا، شخص نباید دخالت کند. اجازه دهید محلول ضدعفونی کننده خودبه خود بر سطوح مورد نظر خشک شوند.

ضد عفونی محیط کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *